[so2] [Tema0][Vmchecker] diferenta punctaj intre list-checker si vmchecker

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Wed Mar 12 10:25:07 EET 2014

Andrei - Constantin Popescu <popescu.andrei1991 at gmail.com> writes:
> Salut,
>
> Local, pe masina qemu obtin 90/90, trecand toate testele.
> Pe vmchecker, imi pica cateva teste si obtin 66/90.
> Am incercat sa rulez manual ce e in list checker la testele care pica
> pe vmchecker si pare ok.
>
> Any thoughts?

Salutare, Andrei.

Am făcut o scurtă modificare la teste și am printat ce se întâmplă. Vezi
pe vmchecker[1]. Reiese că nu implementezi cum trebuie operația de
ștergere; deși cred că nici pe cea de adăugare nu o implementezi cum
trebuie, după cum se vede în alte rulări.

Cel mai bine este să testezi așa cum testăm noi pe vmchecker. Adică
adaugă la finele fișierului <path-to-qemu-vm>/fsimg/etc/rcS următoarele
linii:

---
dmesg -n 8
sleep 3
cd /root
/bin/sh list-checker > checker.out 2> checker.err
sleep 3
---

Va rula checker-ul automat la startup. Atunci vei vedea cum merge și de
ce sunt probleme. La rulări consecutive vei întâmpina teste
picate. Folosește printk în modul și echo în checker ca să afișezi mai
multe mesaje și să te prinzi ce greșești.

[1] https://vmchecker.cs.pub.ro/ui/#SO2

Răzvan