[so2] [Tema0][Vmchecker] Nu rulează testele

Mariana Marasoiu mariana.marasoiu at cti.pub.ro
Sun Mar 9 21:29:45 EET 2014

> Thanks! Am văzut că a mai fost problema asta acum câteva zile. Zisese
> RD că rămăsese vreun proces agățat prin Vmchecker sau ceva de genul.
> În orice caz, e bine că e bine.

Hello,

Am și eu acum aceeasi problemă. Am retrimis tema acum câteva minute,
și nu mi-a mai rulat testele. Outputul se vede pe pagina de rezultate
generale. Practic zice:

No Makefile.checker file. Nothing to build.

Am incarcat arhiva de mai multe ori (chiar arhiva diferita, si tot nu
vrea). Poate cineva din echipa sa retrimita tema la verificare? Poate
asa o sa mearga :)

Multumesc,
Mariana