[so2] Problema compilare masina virtuala (syslinux)

Vlad Dogaru ddvlad at herebedragons.ro
Fri Mar 7 00:10:32 EET 2014

On 3/6/2014 10:51 PM, Victor Dodon wrote:

> În fișierul build-iso.sh pe linia 10 am setat:
> isolinuxbin=/usr/share/syslinux/isolinux.bin
>
> La tine s-ar putea să fie altă cale a fișierului isolinux.bin . Poți
> să o afli cu un:
> find / -name 'isolinux.bin'

Victor are dreptate, cel mai probabil isolinux.bin este instalat în alt
loc pe sistemul tău.  O abordare ceva mai rapidă ar fi să vezi ce
fișiere instalează pachetul syslinux și să te orientezi de acolo.

Te rog să anunți dacă rezolvi problema ca să pot actualiza pagina de
wiki dedicată mașinii virtuale.

Thanks,
Vlad