[so2] Mașina virtuală laborator

Vlad Dogaru ddvlad at herebedragons.ro
Tue Mar 4 16:43:05 EET 2014

On Tue, Mar 04, 2014 at 04:22:05PM +0200, Daniel Baluta wrote:

> Răzvan/Vlad ne puteți ajuta?

O să public mașina virtuală virtualbox zilele astea, dar nu știu cât
ajută.  Ar fi un download destul de mare pentru un task care se rezolvă
mai simplu:

Orice mașină virtuală cu interfață grafică și pachetele corespunzătoare
funcționează.  Singura variabilă e dată de versiunea de kernel pentru
care sunt compilate modulele, iar această versiune e fixată la 3.13,
după cum scrie în instrucțiunile de pe site [1].

[1] http://ocw.cs.pub.ro/courses/so2/resurse/masini-virtuale

Thanks,
Vlad