[so2] Masina virtuala VirtualBox

Vlad Dogaru ddvlad at herebedragons.ro
Sat Jun 21 16:57:51 EEST 2014

On 6/21/2014 4:37 PM, Catalin Vasile wrote:
> Salut,
>
> Ar putea cineva din staff, va rog, sa uploadeze masina virtuala de
> VirtualBox folosita la laboratoare?
> Cea de la sectiunea de wiki se refera strict la masina de qemu.

Salut,

Nu am folosit o mașină virtuală VirtualBox decât în primul laborator, și
asta din motive tehnice: nu mergea cea qemu, deci am mai adăugat un
nivel de virtualizare.  Setup-ul VirtualBox nu are nimic special și nu e
necesar pentru rezolvarea task-urilor din laborator sau a temelor.

Ar trebui să faci mașina virtuală qemu să meargă direct pe cea fizică.
Dacă ai probleme cu setup-ul, scrie aici și încercăm să te ajutăm.

Vlad