[so2] Semnal in timp ce se executa un apel de sistem.

Catalin Vasile catalinvasile92 at gmail.com
Wed Jul 23 13:29:03 EEST 2014

@Razvan deobicei caut pe google raspunsul la astfel de intrebari.
Motivul pentru care nu am cautat pe google acest lucru din prima este
pentru ca sunt foarte multe detalii in cartile de curs,
si de multe ori redefineste acelasi termen pentru alt context, si nu sunt
foarte sigur de cea ce caut.
Intr-adevar macro-uri precum TASK_INTERRUPTIBLE fac ca contextul sa
diferentieze fata de altele, dar mi s-a creat o frica
generala de a nu invata vreo prostie. Mai ales legat de tipuri de contexte
in care poate rula un cod in kernel mi s-a creat o
varza totala in cap.