[so2] Lab 3 ex 2: No error

Vlad Dogaru ddvlad at herebedragons.ro
Wed Jul 23 10:11:38 EEST 2014

On Wed, Jul 23, 2014 at 09:47:43AM +0300, Catalin Vasile wrote:
> Salut,
>
> Am facut exercitiul 2 din laboratorul 3. La acest exercitiu ni se spune ca
> ar trebui sa ne apara o eroare la incarcare, pentru ca folosim operatii
> blocante intr-o sectiune atomica, insa nu mi se intampla acest lucru. Nu-mi
> apare nici un mesaj.
> Trebuie activat vreun flag/macro ca sa fie detectata eroarea?

E normal să nu vezi nicio eroare, pentru că nu este activat
CONFIG_DEBUG_ATOMIC_SLEEP (cred!).  Poți încerca să recompilezi
kernel-ul cu opțiunea activată (pornind de la kernel_config în
directorul qemu-vm), sau să ne crezi pe cuvânt :)

Dacă recompilezi kernel-ul, e foarte posibil ca modulele presărate prin
qemu-vm/fsimg (netconsole being the most important) să nu mai meargă.
Va trebui să le copiezi de mână pe cele noi.

Vlad