[so2] netconsole

Catalin Vasile catalinvasile92 at gmail.com
Tue Jul 22 12:03:44 EEST 2014

Cand porneste masina qemu apare un mesaj ca cel specificat de tine, dar
nu-mi afiseaza nimic folosind setarile default cu care vine masina.
Daca incerc sa inserez prin "insmod" si fisierul
/root/modules/netconsole.ko imi zice "can't insert" "File exists", iar
lsmod imi afiseaza modulul ca fiind instalat.
Daca incerc sa dau "rmmod netconsole" bubuie, si daca mai incerc sa dau
inca o data imi zice ca device-ul este busy.