[so2] Memory Area Management - cache management

Catalin Vasile catalinvasile92 at gmail.com
Thu Jul 17 13:33:05 EEST 2014

La capitolul 8 din ULK3 exista o sectiune dedicata in care se discuta si
cache management: Memory Area Management.
Se refera la cache-ul obisnuit din procesoare, sau este un termen pentru o
componenta speciala din kernel?
Intreb asta pentru ca mi se pare ciudatel, avand in vedere ca majoritatea
procesoarelor nu iti lasa la indemana prea multe instructiuni de control
asupra cache-ului. Cel putin x86 stiu ca iti pune la indemana doar optiunea
de a face o zona de memorie cache-uibila sau nu.

Cătă