[so2] spin-locks pe mai multe procesoare

Alexandru Preda alexandru.preda91 at gmail.com
Tue Jul 15 14:04:56 EEST 2014

On Jul 15, 2014 12:16 PM, "Catalin Vasile" <catalinvasile92 at gmail.com>
wrote:

> Salut,
>
> Din documentatie nu reiese foarte clar daca 2 intreruperi, care ruleaza
(sunt tratate) pe procesoare diferite (si folosesc un spin-lock comun), se
vor executa intr-o ordine oarecare secventiala.
> Pana la urma un spin-lock imi asigura atomicitate si in cadru
intreruperilor care se executa pe procesoare diferite?

Salut,

Eu chiar sunt curios la ce caz de utilizare concret te-ai gandit. Nu pot sa
imi dau seama cand ai dori sa partajezi date intre doua handlere diferite.

Daca totusi te refereai la executia aceluiasi handler pe doua procesoare
diferite, din cate stiu eu nu este posibil, kernelul asigurand
secventialitatea (sa ma corecteze cineva daca spun prostii, nu sunt 100%
sigur).

Alex