[so2] Setup Masina Virtuala

Andrei Petre p31andrei at gmail.com
Mon Feb 24 18:06:05 EET 2014

Salut,

Am incercat sa-mi fac setup-ul ca cel de la laborator cu indicatiile de
aici[1], si am o masina virtuala ubuntu server 12.04 pe 32biti unde am
descarcat cele de la[1] si am urmat pasii.

Dar cand incerc sa fac make in qemu-vm primesc [2]. Tot in [2] la final am
incercat sa inserez modulul kvm dar primesc unsupported.

Ce imagine e folosita in laborator, e ceva custom sau un debian oarecare?
As vrea sa nimeresc din prima next time, as aprecia sfaturi. Related SO
post[3].

Merci,
Andrei

[1] http://ocw.cs.pub.ro/courses/so2/resurse/masini-virtuale