[so2] [Tema 3] Vmchecker

Andrei S. andrei_ss at ymail.com
Sun Apr 27 16:40:46 EEST 2014

Salut,

Mie imi apare "insmod: can't open 'ssr.ko': No such file or directory" desi modulul meu este ok pt ca local imi trece toate testele.
Mentionez ca am ultimul checker.

Multumesc,
Andrei Sin.

On Sunday, April 27, 2014 3:57 PM, Razvan Deaconescu <razvan.deaconescu at cs.pub.ro> wrote:

Daniel Bican <danieltraianbican at gmail.com> writes:
> Salut,
>
> Incerc sa testez tema 3(so2), dar nu se afiseaza output-ul executiei testelor.
>
> Se poate verifica daca vmchecker functioneaza?

Rularea testelor are un timeout de 45 de secunde. Se pare că-l depășești
și de aceea ai probleme la testarea pe vmchecker. Ar trebui să-ți ruleze
mai repede tema. Vezi să nu ai cod de tipul sleep() în soluția submisă.

Răzvan