[so2] Publicare tema 3: Software RAID

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sun Apr 20 22:18:57 EEST 2014

Razvan Deaconescu <razvan.deaconescu at cs.pub.ro> writes:
> Salutare.
>
> Găsiți pe wiki tema 3[1]. Enunțul este definitivat

Am făcut câteva actualizări/clarificări în cadrul enunțului[2]. Să le
parcurgeți, vă rugăm. Pe scurt:
* Nu este nevoie de ioctl.
* Pentru prevenirea unor posibile condiții de cursă, prelucrați
bio-urile către noile dispozitive în mod secvențial.
* Indicații de eliberarea spațiului ocupat.
* O suită suplimentară de teste (detalii mai jos).

> dar mai sunt posibile actualizări la teste; testele sunt disponibile
> acum, cu această precizare (că sunt posibile actualizări).

Fiind destul de târziu nu am mai actualizat suita de teste. Am adăugat,
însă, în arhiva de teste[3] un subdirector _test-ng/ conținând o nouă
suită de teste. O puteți folosi ca mod suplimentar de verificare. Cred
că este mai ușor de făcut debugging cu ajutorul acestei noi suite.

> În zilele următoare vom pregăti și submisia pe vmchecker. Până atunci
> puteți folosi testele și mașina virtuală QEMU.

După cum unii au observat deja, este activată testarea prin
vmchecker[4]. În vmchecker sunt configurate pentru a fi rulată doar suita
de test din directorul _test/.

> Termenul de predare este miercuri, 23 aprilie 2014, ora 23:00.

Ținând cont de minivacanța de Paște, termenul de predare pentru tema 3
este sâmbătă, 26 aprilie 2014, ora 23:00. Este actualizat în enunțul
temei[1] și configurat în vmchecker[4].

> [1] http://ocw.cs.pub.ro/courses/so2/teme/tema3
[2] http://ocw.cs.pub.ro/courses/so2/teme/tema3?do=diff&rev2%5B0%5D=1397331759&rev2%5B1%5D=&difftype=inline
[3] http://elf.cs.pub.ro/so2/res/teme/ssr-checker.zip