[so2] [Tema2] Intrerupere TX

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Mon Apr 7 10:37:15 EEST 2014

"mihai.ciocan" <yahim91 at gmail.com> writes:
> Salut,
>
> Intreruperea TX apare o singura data la inserarea modulului dupa care
> nu mai apare deloc, chiar si dupa citirea byte-ului IIR. Mentionez ca
> am setat registrul IER bitii 0 si 1 (RDAI si THREI) si MCR bitul 3
> (aux output 2) in module init.  Ce gresesc?

Reactiveaz-o. Scrie 0 și apoi 1 în bitul aferent THREI din buffer. Dacă
ar fi activă constant ar veni mereu că e bufferul gol, chiar dacă nu ai
date de transmis. Pentru a preveni acest lucru, întreruperea este
edge-triggered[1]* și treubie să o reactivezi tu.

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/Interrupt#Edge-triggered
* S-ar putea să spun prostii, corectați-mă dacă greșesc.

Răzvan