[so2] [Tema 2] Device or Resource Busy

Mikey Gaby mikey_gaby at yahoo.com
Sat Apr 5 09:02:21 EEST 2014

Salut,

Cand rulez checker-ul, la testul care imi insereaza modulul meu pentru COM2, si modulul solutie COM1 imi da eroare la insmod solutie.ko : Device or resource busy. Dupa am incercat sa fac asta manual si obtin urmatorul comportament :

Daca inserez modulul meu doar pentru COM 1 :
insmod solutie.ko option=1 : No such device
insmod solutie.ko option=2 : Device or resource busy

Daca inserez modulul meu doar pentru COM 2 se inverseaza mesajele de mai sus.

Care ar fi problema ? Eu banuiam ca e de la chr_dev_region in cazul in care si solutie.ko cere aceleasi minor-uri pe care le-am cerut si eu, eu cer de la majorul 42 si minor-ul 0, MAX_NUMBER_DEVICES minor. Are vreo legatura cu asta ? In rest nu imi dau seama unde ar mai putea fi probleme

Mersi,

Mihai