[so2] Ce facem joi (mâine) la curs?

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Wed May 22 22:00:52 EEST 2013

Florin-Alexandru Stancu <niflostancu at gmail.com> writes:
> Salut,
>
> Mai dăm test din virtualizare?
> Am observat că este un test fără note în catalog...
>
> Sau, mai pe scurt: ce se face mâine la curs, trebuie să venim toţi sau doar
> cei care vor să refacă testele?
>
> BTW: ocw.cs.curs.ro e picat de azi de dimineaţă... se poate rezolva?
> Şi cursul de virtualizare nu era pus pe site...

Salutare, Florin!

Mâine la curs vor fi realizate două lucruri:
* Premierea pentru karma points: primii 10 clasați în clasamentul karma
(în lucru)[1]
* Test pentru cei care vor să refacă testele de curs. Testul va consta
în 9 întrebări punctate egal și un punct din oficiu.

[1] https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Anh5Op_iFi3jdDBDRXNWRVd3a0UwaXRHbHFVWDhmVEE#gid=19

Răzvan