[so2] [Tema5] Linear data / Paged data

Adrian-Leonard Radu ady8radu at gmail.com
Sat May 18 12:02:37 EEST 2013

Salut,

Am o nelamurire in legatura cu ce inseamna linear data si paged data in
cadrul structurii sk_buff.

Din cate am inteles functia *sock_alloc_send_pskb(sk, hlen, dlen, nblock,
err)* aloca un skb cu zona liniara de dimensiune hlen si zona paginata de
dimensiune dlen. Din ce am inteles, portiunea unde vor fi scrise date
efective va fi portiunea paginata. Nu am inteles daca zona paginata este
cumva inclusa in zona liniara, deoarece *sock_alloc_send_pskb(sl, hlen,
dlen ...) *apeleaza alloc_skb(hlen, GFP_KERNEL) ceea ce inseamna ca spatiul
cuprins intre head si end va fi egal cu hlen (adica lungimea totala). Apoi
nu inteleg de ce ar mai trebui actualizat skb->len.

Cu bine,

Adrian Radu