[so2] [Tema 5] packet_type.func()

Vlad Dogaru ddvlad at herebedragons.ro
Wed May 15 08:50:38 EEST 2013

On Wed, May 15, 2013 at 08:33:19AM +0300, Vlad Dogaru wrote:

> Nu am idee ce înseamnă, dar văd că e ignorat cu succes de majoritatea
> funcțiilor de tip packet_type.func().  Probabil există un use case
> pentru el (multicast?  încapsulare?), și acum e peste tot pentru că
> toate handlerele trebuie să arate la fel.

Un posibil use case pentru orig_dev: în __netif_receive_skb_core() se
setează orig_dev la skb_dev.  Mai târziu, în aceeași funcție, dacă
vlan_tx_tag_present(skb), se apelează vlan_do_receive(skb), care schimbă
skb->dev [1].  Astfel, skb->dev și orig_dev ajung să fie diferite.

[1] Don't be fooled like I was:  sunt două implementări de
vlan_do_receive.  Ne uităm la cea netrivială, pentru cazul în care
kernel-ul are suport de 802.1q.

Thanks,
Vlad