[so2] [Tema 5] Pasi pentru sendmsg

Dan Filimon dangeorge.filimon at gmail.com
Tue May 14 17:06:25 EEST 2013

Motivul​ pentru care nu scriu corect mesajul e fiindcă am măcelărit
lungimile.

Am înțeles într-un final care era problema.

Când apelam sock_alloc_send_pskb() trebuia să pun ca al doilea parametru
ehlen + shlen + tlen + len, adică să includ și lungimea mesajului în ce
este "zona liniară".
Eu nu includeam și len și practic alocam spațiu doar pentru header în
partea aia și nu folosim skb-uri paged.

Asta cred că era cel mai important lucru. În plus, nu apelam skb_put(skb,
len) ca să extind zona de date și nu măream skb->len și skb->data_len.

Acum pare să meargă.