[so2] [Tema 5] Pasi pentru sendmsg

Dan Filimon dangeorge.filimon at gmail.com
Tue May 14 12:51:54 EEST 2013

2013/5/14 Vlad Dogaru <ddvlad at herebedragons.ro>

> merge

> Da, dar înainte de reset_network_header() faci reserve(), care are grijă
> să păstreze spațiu "înaintea" headerului STP.  Acest spațiu va fi
> folosit de dev_hard_header, care apelează eth_header, care face skb_push
> ca primă acțiune.

Hmm, deci atunci pachetul pe care-l aloc are dimensiune len +
sizeof(stp_hdr) + sizeof(ethernet header)?
Sau, mai degrabă zis, headerul STP există deja în mesajul pe care-l trimit
sau eu îl construiesc?

Iar reserve() e de fapt, skb_reserve(skb, hlen), unde hlen e lungimea
headerului pe care vreau să o rezerv, right?

În plus, când apelez dev_hard_header(), tipul pe care-l trimit ca al 3-lea
argument ar trebui să fie ETH_P_STP? Sau, ca aici [1], ETH_P_IP?

> dev_hard_header pune headerul Ethernet.

> STP e încapsulat în Ethernet.  Nu e nevoie să înregistrezi header_ops-ul
> tău, ci doar să folosești dev_hard_header pentru a adăuga headerul
> Ethernet după ce îl pui pe cel STP.

> Cu un Ehternet header în față, hence the dev_hard_header call :)
>
> Vlad

Makes sense ce e cu dev_hard_header atunci.

[1]
http://stackoverflow.com/questions/10245281/using-sk-buff-to-add-an-ethernet-frame-header