[so2] [Tema4] Race condition la scrierea în fişiere...

Florin-Alexandru Stancu niflostancu at gmail.com
Mon May 13 17:41:34 EEST 2013

Salut,

2013/5/13 Victor Buciuc <victor.buciuc at gmail.com>

> Salut,
>
> Poate nu e un race ci doar o problema cu un buffer in care, dintr-un motiv
> sau altul, nu se nu se copiaza null-urile si ramane memorie neintializata.

Makes sense.

Dar nu eu copiez în bufferele acelea :((
Eu i-am mapat buffer_head-ul CORECT, e treaba lui să copieze şi să nu sară
peste nimic...

Am apelat şi funcţia *set_buffer_new* la blocuri noi alocate pe care,
apropo, nu o găsesc definită nicăieri pe LXR / Google...
Oricum, alte NULL-uri le copiază, doar astea 36 consecutiv nu le ia,
UNEORI.
Dacă le copiez manual, sunt şanse foarte mari să mi le copieze bine (n-am
avut răbdare să încerc de suficient de multe ori să se nimerească mi le
copieze greşit).