[so2] [Tema2] Primire intreruperi

Fany Manea fanymanea at yahoo.com
Sun Mar 31 13:41:55 EEST 2013

In primul rand, iti multumesc pentru raspunsul prompt!

>Întreruprea vine când controller-ul este gata să facă schimb de date cu tine.
>[...]
>Mai ai întrerupere care să îți zică că hardware-ul este gata să
>primescă date. Când tu vrei să golești bufferul modului nu înseamnă că
>e liber controlle-ul să o facă. Trebuie să îi zici controller-ului să
>te notifice când el e gata să citească de la tine. Când poate primi
>date, va trimite o întrerupere și tu copiezi datele în bufferul hw.

In laborator vad ca voi ati facut direct WRITE_PORT_UCHAR (pe Windows)
la apelul write si nu ati asteptat nicio intrerupere de la hardware.
Ne poti da o referinta sau un nume de functie (Linux si Windows)
unde vedem cum cerem sa fim notificati?

Eu chiar nu vad in laborator partea in care poti cere intreruperi de la device,
cu exceptia IoConnectInterrupt care e apelata la initializare.

Stefan