[so2] [Tema2] Primire intreruperi

Fany Manea fanymanea at yahoo.com
Sun Mar 31 12:17:53 EEST 2013

Salut,

Am si eu o intrebare legata de primirea intreruperilor. Cand ar trebui sa vina intreruperile de citire de la hardware?
Vreau sa spun intreruperea prin care hardware-ul cere date din kernel.

Am tot citit prin FAQ ca la write scriem date in buffer si la intrerupere il golim, dar eu nu primesc nimic.
Trebuie sa simulez periodic o intrerupere? Daca raspunsul e legat de citirea IIR, l-am citit exact ca la laborator...

Am inteles ca intreruperea de scriere vine pentru ca ati facut voi un hack cu legarea COM1 si COM2, dar cum vine
intreruperea de citire?

Multumesc,
Stefan Manea