[so2] [Ixia Challenge] Problema intalnita la ultimul test

Stoica Cosmin cosmin.stoica9 at gmail.com
Wed Mar 27 14:20:13 EET 2013

În data de 27 martie 2013, 14:03, Daniel Baluta <daniel.baluta at gmail.com> a
scris:

> deoarece
>
> Ai pus print în handler-ul de kprobe și vezi că este apelat e mai puține
> ori ?

> Pentru ce îti trebuie? Poți folosi liste?

> a)
> >

> Poti aloca memorie dinamică într-o secțiune critică folosind flagul
> GFP_ATOMIC.
>
> thanks,
> Daniel.
> http://ocw.cs.pub.ro/courses/so2/resurse/lista-discutii

Salut!

          Problema intalnita  este aceea ca nu imi prinde kretprobe-ul
toate apelurile de __kmalloc. Am incercat si cu liste alocate dinamic si
tot asa. Faza este ca nu ma prind de ce nu vrea sa imi ia toate apelurile
de sistem. Am eliminat orice data adiacente pe care ar tb sa necesite
sincronizari.  Din kret in iau dimensiunea si pointer de return prin
handler si ret_handler si kfree il tratez cu jprob. Am lasat doar functiile
de kprobes si atat si cate o afisare in fiecare.
         Cand intru in jprobe pana sa apelez jprobe_return mai tb sa
folosesc spin_lock cand fac o afisare de genu printk( "proc crt %d %p\n",
current->pid, param_primiit")?

Multumesc anticipat!

Cosmin Stoica