[so2] [Ixia Challenge] Problema intalnita la ultimul test

Stoica Cosmin cosmin.stoica9 at gmail.com
Wed Mar 27 12:49:02 EET 2013

Salut!

      La ultimul test nu reuseste sa imi intercepteze toate apelurile de
lock sau kfree...... Nu imi dau seama din ce cauza s-ar putea manifesta
aceasta cauza? Ma gandesc ca ar putea fi din cauza memorie alocate,
deoarece daca scad numarul de threaduri de la 32 -> 20 ( ceva de genu ) Imi
trece fara problema.

  Putem pre aloca vectori inainte sau sa fie static in aceasta tema ?

  Exista vreo posibilate sa aloci dinamic memorie in sectiune critica : a)
creata cu semafor; b) cu spinlock?

Multumesc anticipat!