[so2] [Ixia Challenge] kfree

Claudiu Ghioc claudiughioc at gmail.com
Sun Mar 24 18:02:51 EET 2013

Salutare!

Am o intrebare pentru kfree. Am adaugat un .handler si un .entry_handler si
observ foarte mult hit-uri pe aceste functii, de foarte multe ori chiar cu
acelasi parametru. Se mai intampla asta altcuiva? Adresa am luat-o in
entry_handler din ax, iar in handler din bx.
De asemenea incerc sa imi dau seama cand se reuseste eliberarea de memorie,
verificand daca este vreo diferenta la pointerul salvat in entry_handler,
insa diferenta nu apare doar odata pentru un pointer ci de foarte multe
ori. Si nu pot sa gasesc cazul in care chiar se elibereaza memoria.

Multumesc!

--
Claudiu Ghioc
Software Developer