[so2] [SO2] Intrebare HashTable

Stoica Cosmin cosmin.stoica9 at gmail.com
Fri Mar 22 00:29:38 EET 2013

>       Incerc sa invat sa folosesc api-ul pentru hashtable (
> http://lxr.linux.no/#linux+v3.8.4/include/linux/hashtable.h) si  m-am
> lovit de o problema. La parcurgerea hashului cu hash_for_each_safe imi apar
> niste warninguri de genu :
> /home/student/Ixia/hash/list.c:51: warning: assignment from incompatible
> pointer type
> /home/student/Ixia/hash/list.c:51: warning: initialization from
> incompatible pointer type
>
> Structura folosita de mine ca sa o pun in hash este ceva de genu
>

> Scuze am dat Enter din greseala.

     Deci  structura mea este ceva de genu :
struct str_loc{
     int val;
     hlist_node n;
};
hashul este definit cu DEFINE_HASHTABLE
Am adaugat niste numere in el cu   hash_add( my_hash,  &node->n, i); unde
node este de tipul structurii mele.

iar la parcurgere am facut ceva de genu :
 hash_for_each_safe( my_hash,    i,    node,   tmp1,   mon, n) {
                                                    printk(" %d i %d\n", i,
mon->val);
   };,
unde node, tmp1 - este de tipul struct list_head *
        mon - este de tipul struct str_loc *, iar n este numele campului de
tipul hlist_node din structura mea .

 Eu asa am inteles ca au tipurile argumentele macroului. Care dintre
pointeri are tipul gresit?

 Mentionez ca afiseaza ce trebuie.

Multumesc anticipat!
Numai bine,