[so2] [Ixia Challenge] Obtinerea parametrului 'size'

Daniel Baluta daniel.baluta at gmail.com
Thu Mar 21 23:23:00 EET 2013

2013/3/21 Cosmin - Alexandru PARASCHIV <cosmin.paraschiv at cti.pub.ro>:

> În ce funcţie printezi registerele ax, respectiv bx?
>
> 'bx'-ul in handler-ul de intrare si 'ax'-ul in handler-ul de iesire.

Salut,

Din câte am observat poţi folosi registrul ax în handler-ul de
intrare, pentru a citi
primul argument al lui __kmalloc.

Aici va trebui să mă documentez să înţeleg exact ce se întâmplă şi voi
reveni cu clarificări.
Pentru valoarea de return, in handlerul de ieşire poţi folosi
regs_return_value [1].

thanks,
Daniel.

[1] http://lxr.linux.no/linux+v3.8.4/samples/kprobes/kretprobe_example.c#L58