[so2] [Ixia Challenge] Apeluri interceptate

Daniel Baluta daniel.baluta at gmail.com
Wed Mar 20 11:37:16 EET 2013

2013/3/20 Cosmin - Alexandru PARASCHIV <cosmin.paraschiv at cti.pub.ro>:
> Salut,
>
> In primul rand, cred ca se doreste interceptarea 'up' si
> 'down_interruptible', fara bucata de 'sem_' din fata.

Ai dreptate aici. Am actualizat enunțul.

> In al doilea rand, exportarea simbolului 'mutex_lock' este pazita de un
> '#ifndef CONFIG_DEBUG_LOCK_ALLOC'. Masina virtuala are nucleul 3.7.8
> compilat cu 'CONFIG_DEBUG_LOCK_ALLOC=y', motiv pentru care simbolul
> 'mutex_lock' nu este exportat. Recompilez?

În cazul CONFIG_DEBUG_LOCK_ALLOC mutex_lock este un define către
mutex_lock_nested. Va trebui
să urmăriti această funcție.

Am updatat enuntul. De asemenea am creat o secțiune de FAQ asociată temei.

thanks,
Daniel.

[1] http://ocw.cs.pub.ro/courses/so2/teme/challenge/faq