[so2] [Ixia Challenge] Char device major si minor

Daniel Baluta daniel.baluta at gmail.com
Tue Mar 19 23:32:25 EET 2013

2013/3/19 Vlad Bagrin <vlad.bagrin at gmail.com>:
> Salut,
>
> Nu reușesc să înregistrez și să adaug un char device cu majorul 10 și
> minorul 42, ca în cerință.
>
> Poate asta face parte din challenge, dar înainte de a pierde prea mult timp
> vreau să întreb dacă nu cumva era majorul 42 și minorul 10, că așa merge.

Nop, enunţul nu este greşit :). Am pus intenţionat majorul 10, pentru a forţa
folosirea interfeţei miscdevice [1].

Practic pentru crearea unui miscdevice nu este necesar să apelaţi toate
funcţiile prezentate în laboratorul 4, ci doar să vă declaraţi o structură
misdevice şi să folosiţi funcţiile de register/unregister.

Vezi [2] pentru un exemplu de folosire.

De curiozitate poţi parcurge fişierul misc.c şi vei observa cum se întâmplă
toate lucrurile în spate [3].

Voi actualiza enunţul.

thanks,
Daniel.