[so2] [Ixia Challenge] Char device major si minor

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Tue Mar 19 23:26:06 EET 2013

2013/3/19 Vlad Bagrin <vlad.bagrin at gmail.com>:
> Salut,
>
> Nu reușesc să înregistrez și să adaug un char device cu majorul 10 și
> minorul 42, ca în cerință.
>
> Poate asta face parte din challenge, dar înainte de a pierde prea mult timp
> vreau să întreb dacă nu cumva era majorul 42 și minorul 10, că așa merge.

Ai dat un cat /proc/devices? Zice că e ocupat 10 cu alt device? Notă:
pe sistemul meu 10 pare a fi folosit, deci foarte probabil observația
ta e validă și enunțul e greșit (de asemenea, în lab se folosea 42 ca
major number).

Oricum, ar trebui să definești o constantă pentru major și minor și
când înregistrezi dispozitivul să folosești acele constante. Dacă e
greșit enunțul și e invers, înlocuiești definiția :P Pâna atunci,
pentru testare proprie, folosește ce valori ai libere pe sistemul tău.