[so2] [windows][Tema1] Valori dubioase primite de la tester

Mihail Costea mihail.costea90 at gmail.com
Fri Mar 15 20:20:44 EET 2013

2013/3/15 Alexandru Juncu <alexj at rosedu.org>:

> Păi checkerul testeaza și dacă verifici că sunt trimise comenzi valide
> :P. Dacă se primesc comezi greșite, returnezi eroare.

Ok sa reformulez.
Am uitat sa adaug primul test cu arg incorect (am uitat numele, e ceva
care spune incorrect_arg): cmd = 100 (care imi trece cum trebiue)

Apoi vin testele mentionate de mine ca sunt corecte.

Apoi intecept (asa se numeste testul, nu incorrect_arg) cu cmd = 1244620.
Apoi un release cu un cmd asemanator (1244621 sa zicem, sau pe acolo).
Apoi start, stop start, etc cu cmd-uri asemanatoare de 6-7 cifre (dar
diferca cu o mica valoare de restul)
Apoi testul interceptor si s-a blocat tester-ul (doar tester-ul u SO-ul)

Am dat restart la masina virtuala, iar comportamentul continua.

Mihail