[so2] [windows][Tema1] Valori dubioase primite de la tester

Mihail Costea mihail.costea90 at gmail.com
Fri Mar 15 19:27:49 EET 2013

Salut,

Primesc cateva erori foarte dubioase la primul argumend "cmd" al my_syscall.

Deci fie testele in ordine:

- intercept -> cmd = 2 (corect)
- release -> cmd = 3
- intercept -> cmd = 2
- intercept -> cmd = 2
- intercept -> cmd = 1244620 (?????)

Am decomentat toate actiunile facute de mine, cu exceptia partii in
care adaug my_syscall la
KeServiceDescriptorTable/KeServiceDescriptorTableShadow.

Pentru KeServiceDescriptorTable si KeServiceDescriptorTableShadow am
alocat dinamic doar prima tabela (cea cu index 0, NU 1, caci asa scrie
in enunt).
Memorez vechea tabela pentru fiecare si o inlocuiesc cu cea nou (are
MY_SYSCALL_NO + 1 intrari).
Apoi la final adaug my_syscall la intrarea MY_SYSCALL_NO.

Si in mare asta e tot ce fac. Deci nu imi dau seama de unde vin acele
valori dubioase (si cum am zis, my_syscall acum doar afiseaza "cmd" si
returneaza SUCCESS)

Mihail