[so2] [Windows][Tema1] Eroare compilare tester

Mihail Costea mihail.costea90 at gmail.com
Wed Mar 13 13:58:54 EET 2013

Salut,

Am incercat sa rulez tester-ul sa vad daca fac cum trebuie
interceptarea, doar ca atunci cand incerc sa compilez primesc
urmatoarea eroare:
test.c
_test/test.c(1) : fatal error C1083: Cannot open include file:
'stdarg.h': No such file or directory

Google returneaza tot felul de chestii dubioase despre Visual Studio.
Eu am folosit masina virtuala de la SO2 si scriu in Notepad++ (nu
suport Visual Studio asa ca as prefera sa nu ma ating de el).
Pentru compilare am folosit "x86 Checked Build Environment".
Compilarea modului scris de mine merge cum trebuie si pot da driver
load / unload cu succes pe el.

Multumesc,
Mihail