[so2] [Linux][Tema 1] Masina virtuala site

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Fri Mar 8 08:31:40 EET 2013

Mihail Costea <mihail.costea90 at gmail.com> writes:
> Salut,
>
> Nu imi clar din pagina de masini virtuale daca a fost modificata sau
> nu cea de Linux (ultima modificare a paginii am vazut ca a fost pe
> 2013/02/10)
>
> A fost actualizata si ne putem apuca de tema?

Înca nu a fost actualizată, ne cerem scuze de întârziere. Lucrăm la
asta. Puteți să o luați și pe moment să lucrați pe versiunea veche a
nucleului, care are actualizările (2.6.35.10-so-so2). O să vă anunțăm
când mașina are actualizările complete pentru noua versiune a nucleului.

Have fun & happy hacking,
Răzvan