[so2] Teme copiate

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sat Jun 1 09:08:32 EEST 2013

Razvan Deaconescu <razvan.deaconescu at cs.pub.ro> writes:
> Salutare!
>
> Temele de mai jos sunt considerate copiate. Conform regulamentului[1],
> ambele persoane vor avea punctajul pe teme anulat. Dacă se recunoaște
> sursa și destinația, vom anula punctajul pe teme doar pentru
> destinație. Pentru această rog să îmi trimiteți un e-mail privat.
>
> [1] http://ocw.cs.pub.ro/courses/so2/reguli-notare#reguli_impotriva_copierii_temelor
>
> ---
> T1 Linux
> * Dan Filimon - Maria Călinescu
> * Dan Filimon - Răzvan Lăpăduș
>
> T5
> [...]

Salutare!

Ne cerem scuze pentru raportarea de probleme legate de temele de mai
sus. Temele sunt OK; punctele de "inspirație" au fost fie cod din
soluțiile laboratorului 3[1] (cazul temei 1) fie din codul nucleului[2].

Ne pare foarte rău pentru neplăcerile cauzate. Codul pentru laboratorul
3 a fost modificat în acest an și am uitat de acele surse, care s-au
regăsit (perfect legitim) în codul unora dintre voi. Iar în cazul temei
5, am uitat și noi cum arată codul aferent din nucleu.

[1] http://ocw.cs.pub.ro/courses/so2/laboratoare/lab03#solutii
[2] http://lxr.linux.no/linux+v2.6.38/net/packet/af_packet.c
    http://lxr.linux.no/linux+v2.6.38/net/ipv4/udp.c
    http://lxr.linux.no/linux+v2.6.38/net/ipv4/af_inet.c