[so2] masina virtuala windows

Cristian Chilipirea darkhunterj at gmail.com
Wed Feb 27 13:48:10 EET 2013

Anul trecut puteau aparea probleme de la versiuni diferite de Windows
pentru tema 1.
The reason: se folosea un truc pentru a accesa o zona de memorie in mod
normal read only (zona de adrese tabela de syscalls)
Tabela aceasta poate fi in alt loc in versiuni diferite.

Could work it's a risk.
Restul aplicatiilor nu cred ca ar fi problematice!

Noroc,
Cristian