[so2] Source navigators

Adrian Bacircea marius.bacircea at cti.pub.ro
Sun Feb 24 17:31:45 EET 2013

Salut,

Am văzut că în primul laborator se oferă ca soluţii de navigare a surselor
cscope, LXR şi OpenGrok. Dintre cele 3, doar 1 este offline (în sensul că
nu are nevoie de o bază de date şi un server web pentru folosirea offline).
Aş dori să mai adaug la acestea, încă două programe :
    - Kscope[1] - frontend pentru cscope care foloseşte QT. E lightweight,
foarte rapid şi foarte uşor de folosit (permite căutare folosind regex,
call graphs, etc.)
    - Source Navigator NG[2] - la fel ca primul doar că nu foloseşte cscope
şi e puţin mai heavy on resources. Oferă cam aceeaşi gamă de
funcţionalităţi dar analiza iniţială a codului durează mai mult ca la
Kscope.
Cam astea ar fi programele pe care le-am folosit pentru source code
navigation. Dacă mai ştiţi de alte programe de genul, please tell.

[1] - https://opendesktop.org/content/show.php/Kscope4?content=156987
[2] - http://developer.berlios.de/projects/sourcenav/

P.S. Deşi există versiunea 1.9 pentru Kscope, vă recomand să folosiţi
versiunea 1.7 (care e port al versiunii 1.6 pe Qt 4). În versiunea 1.9 s-a
renunţat la integrarea cu Kate şi aplicaţia a devenit relativ greu de
folosit şi a pierdut multe funcţionalităţi.