[so2] Curs1

Cristian Chilipirea darkhunterj at gmail.com
Fri Feb 22 12:49:47 EET 2013

2013/2/22 Claudiu Ghioc <claudiughioc at gmail.com>

> Salut,
>
> In cursul 1, la slide-ul 20, "User vs Kernel" este o mica reprezentare a
> memoriei. In dreptul sectiunii pentru kernel scrie 3G.
> Se refera cumva la memoria pentru user space si pentru kernel ar fi
> trebuit sa fie 1G?

3G este pus la limita intre User space si Kernel space, defapt spune ca
UserSpace se termina la 3G. Asta se intampla in general pe Linux.
Articolul este corect.
Si DA difera!! Windows dupa cum ai vazut foloseste alt spatiu iar Linux e
Open Source si destul de usor de confirgurat sa foloseasca mai mult sau mai
putin, if I remember correctly chair e unul din configurarile de compilare.