[so2] Acces la curs

Bogdan-Stefan Mirea b.mirea at yahoo.com
Thu Feb 21 22:49:40 EET 2013

Alexandru - George Burghelea <iceman.ftg at ...> writes:

> La acel icon ma refeream cand am zis de meniul widgetului.

Salut,

Pentru a putea descărca PDF-ul trebuie sa dai click pe "Curs 1-Vizualizare"[1]
și abia dupa ce îți deschide cursul în full window merge downloadat PDF-ul[2]

Bogdan

[1] - https://docs.google.com/presentation/d/1kXZncu2Cj9SM2Fs_u1hxCPdK-
2h57ro5r7xLlFyip38/present#slide=id.i0
[2] - https://docs.google.com/presentation/d/1kXZncu2Cj9SM2Fs_u1hxCPdK-
2h57ro5r7xLlFyip38/export/pdf?id=1kXZncu2Cj9SM2Fs_u1hxCPdK-2h57ro5r7xLlFyip38