[so2] [Tema2][Lin] problema ciudata in teste

Vlad Badoiu vladbadoiu at gmail.com
Sun Aug 18 03:36:38 EEST 2013

Am reusit sa fac sa nu se mai blocheze driverul meu de uart in teste. Problema
e ca la foarte multe din sub-testele de citire/scriere propriuzise (cele 5 din
cadrul testelor (3-9)) imi da failed. Nu si la testul 8, unde totul e passed.
In debuguri imi apare ca a citit/scris toti octetii, deci ma gandesc ca am
reusit cumva sa corup continutul citit dar nu inteleg cum. La toate sub-
testele de ioctl imi da passed. Mentionez ca folosesc kfifo si waiting queues
pentru sincronizare.

Please help, going insane here :(