[so2] [Tema 3] Intelegere structura bio

Claudiu Ghioc claudiughioc at gmail.com
Fri Apr 19 23:13:55 EEST 2013

Salut,

Incerc sa imi dau seama cum anume se incapsuleaza datele intr-o
structura bio si am o nelamurire.
In laborator se spune ca "cererea (o structura bio) este reprezentată
ca o mulțime de segmente, fiecare corespunzând unui buffer din
memorie." De aici si prelucrarea la nivel de segment in cadrul
primirii unui bio, ca in exemplul din laborator:
   /* Do each segment independently. */
   bio_for_each_segment(bvec, bio, i) {
   }
Eu mi-am inregistrat un make_request in care procesez o structura bio.
Cand incerc sa ii parcurg structura bio_vec ca in exemplu, reusesc sa
trec prin bucla doar odata, ca si cum as avea un singur segment. De
asemenea, tot timpul primesc bio-uri cu numarul de bytes = 4069. E
corect daca inteleg ca tot timpul intr-o structura bio este un singur
segment, ca pot renunta la parcurgerea fiecarui segment in parte si ca
tot timpul bio-urile au 4096 bytes de transferat? Am scris pana la
500K in /dev/ssr si de fiecare data fiecare bio are aceasta dimensiune
si contine un singur segment.

Multumesc

--
Claudiu Ghioc