[so2] [Tema2][Windows] Problema compilare vmchecker

Stoica Cosmin cosmin.stoica9 at gmail.com
Tue Apr 9 13:28:16 EEST 2013

Salut!

           Am urcat tema de windows pe vmchecker si nu imi compileaza. Dupa
erori vad ca nu imi vede macrourile din win16550_win.h, dar nu stiu de
ce.... Mentionez ca local pe masina virtuala merge perfect.
           Imi poate spune cineva din echipa so2, de ce nu ar merge? Poate
am facut o prostie de care nu imi dau seama? Sau poate pe vmchecker este
compilat cu un anumit flag care accepta doar anumite formate de fis *.h?
           Multumesc anticipat!

Cosmin Stoica