[so2] [Tema2][Linux] Solutie.ko ?

Florin-Alexandru Stancu niflostancu at gmail.com
Fri Apr 5 17:42:46 EEST 2013

Am trimis pe vmchecker... nici acolo nu-mi merge :D
Îmi pică testele de copiere...

Acum văd, a dat

*** stack smashing detected ***: ./test terminated

La tester, la un test. E cam random, e posibil ca read-ul să scrie peste
bufferul din user... o să mai investighez, dar cat-ul şi echo-ul merg OK.

Mersi,
Florin.