[so2] READ/WRITE mode

Andi-Florin DASCĂLU andi.dascalu at cti.pub.ro
Tue Apr 2 19:50:32 EEST 2013

Salut,

Am vazut in specificatiile PC16550 ca la o aceeasi adresa(port) pot fi accesate de cele mai multe ori 2 registri, unul daca ne aflam in mod Read si altul in mod Write.
Intrebarea mea este, cum se configureaza acest mod de accesare pe placuta? Sau pur si simplu daca rulam inb() pe respectiva adresa se acceseaza un registru, daca rulam outb() se acceseaza celalalt registru?

De asemenea, o alta intrebare ar mai fi care sunt etapele de configurare pentru transmisia datelor. La receptie am vazut ca se genereaza intrerupere si se pune LSR[0] pe 1(receive data ready). La transmisie scriem in THR si apoi...?

Mersi,
Andi