[so2] Examen restanta SO2

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sun Sep 2 23:22:34 EEST 2012

Razvan Deaconescu <razvan.deaconescu at cs.pub.ro> writes:
> Salutare!
>
> Notele actualizate pentru SO2 se găsesc în catalog[1], marcate cu
> portocaliu. Dacă sunt probleme dați-mi un e-mail.
>
> Pentru cei care doresc, examenul de SO2 aferent sesiunii de restanțe se
> va desfășura joi, 6 septembrie 2012, de la ora 14:00, în sala EC002.
>
> [1] http://elf.cs.pub.ro/so2/wiki/catalog

Alte precizări: Notele vor fi reactualizate dacă alegeți să dați examen
în sesiunea de restanțe.  Cei care nu doresc să dea examen (le convine
situația actuală) pot să nu participe la examen.  Cei care dau mărire au
nevoie de o cerere de mărire aprobată de secretariat.

Notele vor fi trecute în catalogul oficial vineri, 7 septembrie 2012.

Răzvan