[so2] Intel Technology Day 2012 - Open Source Edition

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Wed Nov 21 09:04:07 EET 2012

Salutare!

Dacă eşti pasionat de tehnologie, vrei una dintre cele opt burse de
studiu pe care Intel le pune la bătaie [1], sau vrei să afli cum poți
urma un stagiu de practică în centrul de cercetare și dezvoltare Intel
din România, te invităm la Intel Technology Day - Open Source Edition
[2]!

Evenimentul va avea loc marți, 27 noiembrie 2012, începând cu ora 10:00,
în holul EC al Facultății de Automatică și Calculatoare din cadrul UPB.

Pe agenda zilei am inclus demonstrații de tehnologii Intel în holul
facultăţii, dar şi o sesiune specială de prezentări, începând cu ora
14:00, în amfiteatrul EC105.

David Stewart, Intel Senior Engineering Manager în proiectul Yocto [3],
îţi va arăta cum pot fi dezvoltate soluţii embedded bazate pe Linux
folosind Yocto. De asemenea, ingineri seniori din echipa Intel Open
Source Technology Center vor susţine prezentări tehnice despre
dezvoltarea de soluții software folosind tehnologii open source create
de Intel.

Special pentru tine am pregătit şi o tombolă cu premii. Pentru a obține
biletul de participare, te invităm să vizitezi Intel Student Open Lab
(EG306) în zilele de joi și vineri, 22 și 23 noiembrie, în intervalul
10:00 – 18:00.

Te așteptăm!

Echipa Intel Romania

[1] http://intel.pub.ro/burse/