[so2] Rezultate finale + teme copiate

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Tue May 29 22:46:32 EEST 2012

Salutare!

Găsiți în catalog[1] rezultatele finale și informații despre temele
copiate. Dacă aveți neclarități, trimiteți-mi, vă rog, privat un e-mail.

Pentru a oferi șansa absolvirii materiei în sesiunea din septembrie și
pentru a încuraja realizarea temelor, am actualizat regulamentul de
penalizare a copierii[2]. Pe scurt, cei care au copiat teme, vor avea
anulat punctajul până acum pe teme și nu vor putea trimite temele pe
care le-au trimis. Vor putea, însă, trimite și recupera teme în perioada
verii (condiția fiind să nu le fi trimis în semestru).

Ne declarăm profund dezamăgiți de cei care au copiat teme. Credem că am
fost foarte deschiși și de ajutor pe listă și că asemenea situații
puteau fi evitate prin consultarea listei sau a echipei. Situația este
cu atât mai dezamăgitoare cu cât această specializare și această
disciplină este una aleasă de voi – adică ați vrut să faceți materia –
de ce să copiați? Sperăm că actualizarea sistemului de penalizare să fie
benefică pentru corectarea acestor greșeli.

[1] http://elf.cs.pub.ro/so2/wiki/catalog
[2] http://elf.cs.pub.ro/so2/wiki/reguli-notare?rev=1338228177&do=diff

Răzvan