[so2] [Tema5][lin] Tester inside success, Tester outside fail

Cristian Bercaru cristianbercaru.of at gmail.com
Sun May 20 22:24:06 EEST 2012

Si eu am aceeasi problema. Pe vmchecker imi trece toate testele
inside, dar se blocheaza la cele outside. Totusi, la momentul
respectiv nici un alt utilizator nu pare sa isi testeze tema 5 pe
linux.

Iar pe PCul meu (linux + masina virtuala de de SO2) trece si testele
inside si cele outside.

Poate la tema 5 (linux) ar trebui testata fiecare solutie individual,
sau cel putin acolo unde apar probleme.

--
Cristian Bercaru