[so2] [Tema5 - linux] BUG: Scheduling while atomic.

Oana Ferche oana.ferche at gmail.com
Mon May 14 23:01:12 EEST 2012

Buna seara,

Primesc un kernel oops cand incerc sa re-armez timerul pentru o regula dinamica,
folosind functia mod_timer, in handlerul apelat in momentul capturarii unui
pachet de retea. Mesajul primit este "BUG: scheduling while atomic". Nu detin
niciun spinlock in momentul apelului functiei mod_timer.
Am citit si arhivele listelor de discutii din anii trecuti si am vazut ca cineva
a avut acelasi oops pentru ca aloca memorie in context intrerupere cu flagul
GFP_KERNEL, dar la mine nu este cazul acesta.
S-a mai intalnit cineva cu aceasta problema, sau are vreo sugestie privind cauza
sau solutia pentru ea?

Multumesc,
Oana.